A partir del divendres 1 d’abril, la nova empresa pública Onaigua gestionarà el servei de subministrament d’aigua potable domèstica a Borgonyà. Aquesta modificació no suposarà cap canvi substancial per a la ciutadania.

El servei es continuarà prestant amb les mateixes condicions, instal·lacions i qualitat. Només variarà el format  i l’emissor de les factures, així com les vies de comunicació i atenció al client.

Des de l’1 d’abril, davant de qualsevol dubte, incidència o per fer qualsevol tràmit cal adreçar-se a la pàgina web d’Onaigua (www.onaigua.cat) o a l’oficina situada a Torelló Plaça de la Vila, 17. L’horari de l’oficina serà els dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 10 a 13 h i els dijous, de 15.30 a 17.30 h.

També es pot trucar als Tel. 93 883 41 34 i 93 881 21 63. Per a gestions i tràmits, l’horari d’atenció telefònica serà de dilluns a divendres, de 8 del matí a 8 del vespre. En casos d’avaria o emergències, el telèfon d’atenció estarà disponible les 24 hores del dia, 365 dies l’any.

S’ha creat una pàgina específica sobre el servei a la web de Borgonyà per tal de facilitar la cerca d’informació 

Canvi de l’empresa distribuïdora d’aigua potable domèstica a Borgonyà